Subota 23. 11. 2024.
Beograd
160
  • Novi Sad
    170
  • Niš
    140
  • Kikinda
    160
  • Kraljevo
    150
  • Kruševac
    150
  • Leskovac
    150
  • Loznica
    140
  • Negotin
    190
  • Ruma
    170
  • Sjenica
    120
  • Vranje
    130
  • Vršac
    140
  • Zlatibor
    140
  • Zrenjanin
    170
103
Sreda 26.10.2011.
15:15
Fonet #Commented 45 and 46 rows # #Changed code from 45-46 A
Zamenik predsednika Srpske napredne stranke (SNS) Aleksandar Vučić ocenio je danas kao skandalozan poziv šefa tima Beograda za pregovore sa Prištinom Borislava Stefanovića, koji je zatražio od te partije da kaže kakva joj je politika prema Kosovu i Metohiji.
Sreda 26.10.2011.15:22
Stefanović bi da pregovara sa Albancima, vodi politiku prema Kosovu i Metohiji, skuplja političke poene i pojavljuje se u medijima a da nema uopšte nikakvu odgovornost, tj. da odgovornost prebaci na nekoga drugoga. Elem, ne znam šta ima Borko da preslišava neku stranku o njenim predizbornim stavovima, jel on to ide na izbore ili vodi pregovore sa Albancima, čime se on to zapravo bavi.
Sreda 26.10.2011.15:23
Mesto da se bavi Albancima i kako da izvuče što bolje pozicije za srpski narod dole, Stefanović se bavi strančarenjem i umanjivanjem rejtinga nekoj političkoj stranci, jadno stvarno.
Sreda 26.10.2011.15:24
A što Borko nije pitao još neku stranku nego samo SNS? Zašto nije pitao od čega mi gradjani živimo? Zašto nije pitao slažu li se Srbi sa ovakovm državnom politikom? Ima tu dosta pitanja a premalo odgovora..
Sreda 26.10.2011.15:26
Borko bi da čuje kakvo SNS rešenje ima pa da ga on uzme za svoje jer ni sam ne zna više šta da radi.
Sreda 26.10.2011.15:33
Politka DS-a je doživela krah na svim poljima, ne znaju šta će sa Kosovom, ne znaju šta će sa devastiranom ekonomijom, jedino što mogu jeste da napadaju opoziciju da je ona još gora od njih, što mislim da je nemoguće..
Sreda 26.10.2011.16:18
Dokle više ta zamena teza , Borko ti si vlast i tvoj protivnik je okupacijona vlast na Kosovu i Metohiji ,ako vlada ove države nema rešenje onda u skladu sa demokratskim načelima podnese ostavku , pa narod da mandat onome ko ima rešenje ! Da ne očekuješ da ti Toma šapuće dok odgovaraš državni ispit!
Sreda 26.10.2011.15:46
Borko postavlja pitanja opoziciji o vodjenju drzavne politike?!?! Sto ne kaze da nije uspeo i da im treba pomoc i resenje!
Sreda 26.10.2011.15:56
Pitao je SNS zato sto znaju da ce oni da ih oteraju sa vlasti, samo sto je time sebi i svojoj stranci dao auto-gol, ne razumem stvarno sta je ovim hteo da postigne
Sreda 26.10.2011.16:15
Onog momenta kada je Tadic poslao pregovaraca za isti sto sa siptarskim predstavnikom, tog momenta su dobili priznanje i krila da zavrse posao koji su zapoceli! Ne politicara u Evropi – pa tako ni kod siptara,koji ne zna da nasa vlada nema politiku ni za jedno pitanje,a kamoli za KiM, i da na svaki problem izlazi saopstenjem da ce se drzati kompromisnog resenja i da postoje crvene linije koje nece prelaziti, i tako se nada da ce odrzati status quo do sledecih izbora i tako sve u krug! Kazu, izbori ce na prolece, a sada su vec krenuli u kampanju! Ispituju opoziciju sta bi bilo kad bi bilo? Ako nemaju resenja, neka daju ostavke!
Sreda 26.10.2011.15:53
Када би господин Стефановић имао макар једну једину идеју шта му је посао,можда би и знао шта треба да уради и ко му је послодавац. мало подсећање:Сви државни службеници,сви они који примају плату из буџета републике Србије су обавезни своме послодавцу,а то су грађани Србије! А ако запослени раде на штету свог послодавца,зна се решење,моментални прекид радног односа! ИЛИ! Можда је послодавац неко други,ко нема везе са грађанима Србије? У сваком случају интереси грађана Србије нису примарни циљ овој постави на власти.А то ће им и доказати веома брзо,оловке су спремне!
Sreda 26.10.2011.16:12
Slazem se sa tobom, ali ajde mi navedi jednog politicara,vladinog ili skupstinskog funkcionera, koji je odgovarao za svoju nesposobnost, a bio je na poziciji na kojoj se o necemu odlucuje? Zuti su kao epidemija, svuda za sobom ostavljaju posledice od kojih se Srbija (ne oporavlja)! Sada su pokusali da napadnu SNS, a nemaju pojma koliko su u stvari smesni ispali pred narodom! Nisu hteli da raspisu izbore, da sposobniji dodju da pokusaju da ispeglaju njive brljotine, a sada traze odogovore?! Kakva nam vlada, takvi nam i vladini cinovnici!
Sreda 26.10.2011.16:45
о l o -------- упс - зајеб! Не бих се миксовао у ваше договоре! Пошто не познавам господина,али ако ти треба викај га поново. Видим да имате дивну комуникацију : -) Можда дође!
Sreda 26.10.2011.17:33
Slažem se. Za razliku od Borislava Stefanovića, koji postavlja pitanja opoziciji bez osnova, građani moraju da postave pitanje vladi šta je uopšte njena politika o Kosovu i Metohiji i da li uopšte ima takvu politiku? Jasno je da nema. Zato na sve moguće načine izbegava razgovore o toj temi, a pokušava krivicu da prebaci na sve druge. Pritom je vlada dužna da o tome saopšti sve činjenice. Gde su? Zašto ih plaćamo?
Sreda 26.10.2011.16:40
Borko Stefanović bi sva ta pitanja trebao da postavi Borisu Tadiću. Koji je stav države po pitanju Kosova? Da li da se Srbi sklone sa barikada? Kako državni vrh misli da reši kosovsku krizu? Koji je sledeći potez Beograda? Neka naš predsednik odgovori, a ne Nikolić. Nije Nikolić svojim nemarom doveo do ovoga.
Sreda 26.10.2011.17:36
DS je odustao davno od Kosova, nego mene brine ovaj Stefanovic, ljubio je nogice ljudima kada su izasli na barikade, i govorio kako ih niko nece oterati odande pa ni predsednik drzave, sada taj isti Stefanovic moli ljude da se sklone, zato sto mu je Tadic to naredio!!! Uzasna ljiga od coveka.
Sreda 26.10.2011.19:55
Da. Uveliko su u kampanji. Providni su. Edukativno neizgradjene licnosti. Glupiraju se politikom jer na ulici ne mogu. Lazu i sebe i narod. Ali ce ih EU samo iskoristiti za licnu korist. Vi (SNS) kao pomocna mreza imate svrhu osnivanja. Cvilecete zajedno na paradi ponosa. Imacete zajedno sa njima besplatno skolovanje u SAD. Sigurno je samo jedno...vi imate lepse clanove partije. Treba vas ceniti koliko i vi narodnu svest cenite. Ekonomsko vaspitanje vam moze svaki poljoprivrednik Srbije oceniti. PS: Nadam se da vas nisam ovim komentarom precenio!?
Sreda 26.10.2011.20:25
Ups, zaboravio sam da napisem da se samo pocetna slova trebaju procitati...to je odraz vaseg politickog angazovanja, sorry
Sreda 26.10.2011.15:49
...suvim onanisanjem veleizdajnicke DS politike! PS: Kao odgovor na tvoje pitanje, cime se segrt flekavog bavi.
Sreda 26.10.2011.15:31
Stefanovic se nasao u beizalnoj situaciji, u kojoj se nasao vodjen losom politikom predsednika Tadica. U tu situaciju zeli da uvuce i SNS. Sledece sta bi rekao da su oni krivi. Ajte molim vas. Stefanovicu, nisi ti kriv. Tadic ima lose savetnike.
Sreda 26.10.2011.15:31
Борко само ти питај,ко пита не скита,једног дана казаће ти се само!
Sreda 26.10.2011.15:40
Danas nista ne moze da te zacudi, jer gubitnik kao sto je Stefanovic i njegovi sefovi svasta ce da urade i prebace svoje brljotine kod drugoga u dvoriste, lepo mu je Vucic sasuso u brk.
Sreda 26.10.2011.15:42
Ova vlast ima taktiku da kad ima problem koji ne može da reši, skreće temu sa toga tako što il u prvi plan izbacuje neku drugu stvar u ovom slučaju napada opoziciju
Sreda 26.10.2011.15:46
Danasnji rezim je toliko dezorjentisan, kao muve bez glave su, to je svako poceo da baljezga sta god hoce, bez ikakvog reda i osnove. Ovaj Stefanovic ispitituje ono sto ga apsolutno ne zanima, a ne smislja resenje za gradjane na severu Kosova, al' mu je lepo Aca Vucic odbrusio.
Sreda 26.10.2011.15:59
Ostavite vi naprednjake na miru to je najaca stranka koja ce vrlo brzo doci na vlast i pokazati vam kako se vodi briga o Drzavi i Srpskom narodu.... Napred do pobede...
Sreda 26.10.2011.16:29
Nije mi stvarno jasno kako to da sns odgovara vlasti, pa valjda su oni dužni da odgovaraju narodu pa i opoziciji.
Sreda 26.10.2011.16:31
Господин Стефановић је дао себи тај луксуз да превише диже себи цену! Он је тај кога је ова Влада поставила да буде наша веза са Косовом и народом а реалност је да кроз његове изјаве не можете ништа да схватите! Својим изјавама он подржава Србе охрабљује их да остану на барикадама а с друге стране не чини ништа како би се ти Срби вратили у своје домове и живели нормалан живот! Срби на Косову нису изабрали барикаде као летовање са кога не желе да оду већ када начин исказивања свог бунта... А у нади да ће им тај бунт донети нормалан живот!
Sreda 26.10.2011.16:35
Izgleda da se pregovarač malo zeznuo pa ne postavljaju se ovakva pitanja u štampanim medijima nego u parlamentu pa ćete tamo možda i dobiti odgovor.
Sreda 26.10.2011.16:39
A možda ni sam Borko nije kriv što ne ume i što nije sposoban da se nosi sa ovim pitanjima oko KiM. Krivce treba tražiti u redovima debelih, kožnih, ministarskih fotelja, koje poštuju svoje prioritete ( uzeti, oteti, opljačkati), a Stefanovića šalju da se nosi sa nečim čemu nije dorastao. Pa ga sad još puštaju da zapečati svoju političko pregovaračku karijeru napadom na Nikolića.
Sreda 26.10.2011.22:32
Potpuno se slažem sa tobom. Ja razumem da nije svako sposoban da radi posao za koji je plaćen. Ali o tome mora da vodi računa onaj ko ga postavi na to mesto. Nažalost, iz naših džepova se plaćaju nesposobni ljudi koji su celu državu doveli do provalije. Dokle tako? Zato potpuno podržavam stav da svi oni treba da odu sa funkcija i prepuste taj odgovorni posao nekome ko je sposoban za donošenje pravih rešenja.
Sreda 26.10.2011.16:40
Ovi su se izgubili u vremenu i prostoru pa samo pre mesec dana su hvalili te ljude na barikadama i zvali ih herojima i pohvaljivali ih na njihovoj organizovanosti i hrabrosti.
Sreda 26.10.2011.16:47
Sad odjednom te barikade ne valjaju i one su rezultat opozicije. Samo zato što ti dole Srbi sa Kosova neće da izvršavaju naloge Beograda jer nisu državotvorni tj.ustavni.
Sreda 26.10.2011.16:59
Najlakše je za svoje neuspehe optužiti druge, a u nedostatku političke mudrosti i neznanja prebacivati loptu u susedno dvorište.
Sreda 26.10.2011.17:05
Videćete vi rešenje problema kada budete u opoziciji i tada ništa nećete razumeti jer ni sada, a ni tada nećete razmišljati svojom glavom nego ćete da se vodite instrukcijama vaših mentora.
Sreda 26.10.2011.17:27
Stvarno je smešno da šef takozvanog pregovaračkog tima proziva naprednjake i traži njihovo rešenje za Kosovo i Metohiju. Malo je zamenio teze. Naprednjaci su za sada opozicija i ne moraju nikome da polažu račune, za razliku od vladajuće DS, kojoj je to obaveza. Pa ipak, još uvek nismo ni čuli ni videli nikakvo njihovo rešenje za to isto Kosovo. Neka kažu građanima detalje njihove kosovske politike i na koji način oni misle da reše ovaj veliki problem. Neka kažu građanima koliko misle da ljudi treba da budu na barikadama i šta je izlaz iz te situacije? Nažalost, ne čusmo ništa! Klasično prebacivanje loptice na drugoga.
Sreda 26.10.2011.17:38
Vucicu,razumi coveka sto pita,nije njemu lako,prpa od izbora. Mozda covek ima predosecaj kao i vecina ljudi u Srbiji da ce SNS formirati sledecu vladu. Mislim da vlast polako hvata konfuzija ne znaju vise ni sta pitaju ni sta odgovaraju. Nemaju oni vremena sad da misle o Kosovu,sad je vazno zadrzati fotelje.
Četvrtak 27.10.2011.02:12
Slažem se, ali ako ovako misle da zadrže fotelje onda će ih brzinom svetlosti izgubiti! Ovo je smešno, klasično stranačko prepucavanje, ne bi li čovek nešto rekao!
Sreda 26.10.2011.17:42
Nisam član ni jedne partije ali postajem simpatizer SNS. Za Stefanovića sam prvi put čuo kada se pojavio na Kosovu pored naroda na barikadama, iako sam očekivao da to uradi neki hijerarhijski viši političar, nadao sam se da će predsednik lično otići tamo i svojim primerom poslati poruku svetu da je uz svoj narod. Zato ako iko sada treba da odgovara na neka pitanja o Kosovu onda je to Borko Stefanović, njega su ovlastili da bude medijator između Srba i Kfora pa nek on sada objasni i da uputstva šta dalje treba činiti.
Sreda 26.10.2011.17:45
nista ni ovaj nije bolji ni od cede ni od Vuka ili tadica ili Nikolica. ja licno nikom vise neverujem, jer Srbijom haraju samo kukavice i izdajnici kojima uopste nije stalo do naroda i Srbije nego samo gledaju svoje interese i interese Zapada. Treba nas satriti u misiju rupu onako kako smo i zasluzili,jer ovakom politikom i ovakvim ponasanjem i ignorancijom Srbija i Srbi ce ne nestati to je cinjenica a vi delite sad minuse koliko hocete.
Sreda 26.10.2011.17:48
kako ga nije sramota da se javi, sto se nije on resio problem sa kosovom kad je tolko pametan
Sreda 26.10.2011.18:05
Na kraju ce ispasti da je opozicija kriva za katastrofalnu situaciju na Kosovu.
Sreda 26.10.2011.21:13
Pa naravno. Ovoj našoj nesposobnoj vlasti uvek je neko drugi kriv za sve njihove neuspehe. Svima je jasno da nisu sposobni nijedan problem da reše, a lično mislim da ih se ništa ni ne tiče, osim kako novim bajkama i prevarama da ostanu na vlasti. Verovatno su svesni da će kad izgube na izborima, mnogi svoje udobne fotelje u kabinetima zameniti zatvorskim ćelijama.
Sreda 26.10.2011.18:07
I citav zivor je ovako, citam komentare i pitam se: imaju li srbi nacionalni interes? ili je glavno samo borba za vlas, oni koji pomazu da dodju ovi dodjosi, snose veliku moralnu odgovornost. Vidi se samo borba ko ce da bude blize Brisela a Srbe...pa zar su im uopste vazni! Mislim da sada u ovim periodima nije i nebi trebala da bude prioritet stranacka borba vec bi se trebali ujediniti i pruziti jedinstven i snazan otpor. Partijski jedinstveni program, pa ko vise ucini taj je bolji. Razbili su nas kako vojno tako i moralno, nama je veca briga neka parada... nego srpske teritorije, Srbijo i Srbi probudite se iz laznoga sna dok jos nije kasno!
Sreda 26.10.2011.18:09
Vlast nema resenje, pokusava da nadje nekakvo opravdanje i da okrivi ljude koji su im ponudili saradnju da zajednicki resavaju problem na KiM.
Četvrtak 27.10.2011.02:10
to je samo dokaz da stefanović nije preležao dečije bolesti i da je mnogo zelen ušao u politiku, jer ovakvim nepromišljenim izjavama postiže samo autogolove za sebe i svoju stranku!
Sreda 26.10.2011.19:36
Naravno da nije njegovo ( Stefanovic) da proziva bilo koga za ono sto on treba da radi, SNS ima plan za KIM, al' nece da mu kaze...
Sreda 26.10.2011.20:50
Zasto Stefanovic nije pitao svoje drugare iz LDPa i G17 sta da radi, nego SNS... Jeftino skupljanje poena u pokusaju da se jos malo ostane na vlasti...
Sreda 26.10.2011.20:52
Mislim da cinjenica da SNS ima najvecu podrsku medju Srbima na Kosovu govori mnogo glasnije i od Stefanovica i od Vucica.
Sreda 26.10.2011.20:57
Možda bi bilo bolje da se Borko Stefanović malo više bavi poslom za koji ga plaćamo. Možda bi onda i on i njegova stranka sami došli do nekog rešenja. Ovako previše vremena troši na besmisleno i krajnje bezobzirno napadanje naprednjaka. Zna se čiji je posao rešavanje pitanja Kosova i Metohije. Bar za sada.
Sreda 26.10.2011.21:03
Stefanović bi trebao da ćuti kao i do sad. Jer nikad ništa nije rekao o pregovorima Beograda i Prištine. Sad kad stvari polako izmiču kontroli, za nesposobnost vlasti i njegovog pregovaračkog tima okrivljuje opoziciju. Kad pregovori definitivno propadnu, verovatno će okriviti SNS, Tomu i Vučića da su krivi zbog toga.
Sreda 26.10.2011.21:07
Najlakse je postavljati pitanja, a nista ne raditi. Bolje odgovorite gradjanima Srbije sta ste vi konkretno uradili Kosovu za gradjane juzne Srpske pokrajine. To jeste odgovorite na pitanje, sta je vasa vlada uradila za gradjane. Da li mozda niste resili nezaposlenost, korupciju, ili ne daj boze poboljsali zivotni standard??
Sreda 26.10.2011.22:22
Tačno tako. Kad posle izbora budemo plaćali naprednjake u vladi, zahtevaćemo svi da nam izlože svoju politiku ne samo prema Kosovu i Metohiji, nego po svim pitanjima. Za sada su još uvek opozicija. Da li je to Borku Stefanoviću i ovoj vlasti jasno?
Sreda 26.10.2011.21:24
Kod nas je sve obrnuto umesto da resavamo probleme mi ih prebacimo na nekog drugog niko ne sme da preuzme odgovornost.
Sreda 26.10.2011.22:27
Za ovu vlast mora uvek neko drugi da bude kriv. Ne shvatam toliko gubljenje vremena Borka Stefanovića u prepucavanju preko medija sa naprednjacima. Možda bi to vreme trebao da iskoristi u svrhu rešavanja problema na Kosovu i Metohiji, zašta je i plaćen. Iskreno, nisam čula parametre politike koju vodi vlast, koliko znam nisu izloženi ni u parlamentu, a ni Srbima sa Kosova i Metohije.
Četvrtak 27.10.2011.02:07
Upravo to. Vlast se ponaša kao da je u opoziciji i kao da su oni ti koji trebaju da prozivaju nekoga. Postavlja se pitanje treba li ova Vlada da bude na vlasti i dalje ili u opoziciji? Ovim su sebe debelo diskreditovali!
Sreda 26.10.2011.21:30
Nista ne resavamo samo pricamo umesto da se preduhitri kriza mi smo samo pricali o njoj sada isto radimo sa Kosovom.
Sreda 26.10.2011.21:33
Ovako se pokazuje briga prema nasim gradjanima na Kosovu isto kao I prema svim strajkacima koju su u poslednje vreme organizovali strajkove. Samo se to malo zamaze da se smiri.
Sreda 26.10.2011.21:37
Zasto se ne zakazuje sednica o Kosovu? Samo se prica I napadaju se a niko ne zeli resenja da donese.
Sreda 26.10.2011.21:41
Pocnimo da radimo pustimo bacanje vruceg krompira na nekog drugog uzmimo ga u ruke I krenimo da radimo tako radi odgovorna drzava.
Sreda 26.10.2011.21:44
Umesto sto se bavimo pricom pomozim nasim ljudima nemojmo ih pustiti niz vodu jednom pokazimo das mo drzava da se zakaze sednica I da se donese nesto sto ce biti od opsteg interesa.
Sreda 26.10.2011.21:48
Ko resave probleme? Nezaposlenost, nelikvidnost privrede, dug drzave prema privredi, socijalni problem, Kosovo… Da li drzava resave barem nesto od toga?
Četvrtak 27.10.2011.01:50
Mozda bi bilo bolje Borku da se bavi malo vise Kosovom, a malo manje Vucicem...
Četvrtak 27.10.2011.02:03
Ovo je samo još jedan dokaz nemoći Vlade Srbije da rešava probleme u državi. Ovakvo ponašanje, napadanje opozicije koja radi svoj posao, je krajnje nebulozno. Ovde su se uloge malo obrnule!
Četvrtak 27.10.2011.07:49
DS je pokazala da nije nista uradila to mi svi osecamo na svojoj kozi i nek mi kaze neko da sad dobro zivi,osim onih koji su na funkcijama i kraduckaju na legalan nacin,zao mi je srba sa kosova jer su zrtve neuspesne politike,netreba podcenjivati SNS i njihove sposobnosti
Četvrtak 27.10.2011.09:55
Borislav Stefanović umesto da brani interese sopstvenog naroda i države,napada opozicijonu stranku koja nema veze sa kosovskim problemom. Borislav Stefanović je nesposoban da pregovara sa evrospkim i svetskim zvaničnicima. Borislav Stefanović je nesposobanda da reši bilo kakav problem, nema rešenje za izlazak iz krize. DS isključivo radi za sopstveni interes. SNS je jedina stranka kojoj je stalo do sopstvenog naroda i države, koja može da reši bilo kakav problem. Raspišite izbore pod hitno.

Komentari na ovom sajtu su odgovornost autora komentara i ne predstavljaju stavove redakcije Vesti online.

Svi komentari prolaze moderaciju pre nego što će biti objavljeni na sajtu Vesti online.

Redakcija Vesti online zadržava pravo da komentar ne objavi ili objavi i naknadno izbriše, bez obaveze pojašnjenja autoru komentara za razloge neobjavljivanja ili brisanja.

Komentari koji sadrže govor mržnje ili nasilje, pretnje ili vulgarnosti, koji podstiču diskriminaciju na bilo kojoj osnovi i izražavaju netrpeljivost, koji ne odgovaraju temi vesti na koju se komentariše, neće biti objavljeni.

(Komentar mogu da ostave samo prethodno registrovani korisnici Vesti online)*

VAŠ KOMENTAR (max. 1000 karaktera)